SPECIFIEKE VRAGENLIJST! (FAQ)

De meest voorkomende klant vragen zijn hier gefilterd en specifiek voor u beantwoord.

VEILIGE BETALINGSVORMEN:

Is het veilig om te betalen bij Sensatie Reizen?

Wij bieden onze klanten uiteraard een veilige manier van online betaling via de Sensatie Reizen website. Het betaaltraject is volledig beveiligd middels een SSL (Secure Socket Layer) beveiligingssysteem en een Omnikassa beveiligde API omgeving. Een veilige verbinding is te herkennen voor u als klant aan het slotje in de adresbalk van de browsers. Bovendien worden uw betaal- en bankgegevens niet opgeslagen, dit heeft te maken met privacy policy die wij respecteren, in samenwerking met Thuiswinkel Waarborg.

Wat bedoelt u met aanbetaling 10% | 50% | 100%?

Wat ons uniek maakt in de voetbalreizen markt, is dat wij onze klanten de flexibiliteit geven om slechts 10 procent, 50 procent of 100 procent aan te betalen. Dit zal u bij geen andere aanbieder in de branche zo flexibel ervaren.

Een aanbetaling van 10 procent zorgt voor een zeer lage drempel en bent u toch verzekerd van een professionele voetbalreis reservering op maat. Wij zullen u vervolgens vanuit ons Exact Online boekhoud systeem een bevestiging hiervan sturen. De overige betalingen van 40 procent en 50 procent worden ook duidelijk aan u voorgelegd. Zo dient u de eerste 40 procent binnen 7 kalenderdagen na boeking aan ons te voldoen. De overige 50 procent is slechts een maand voor vertrek aan ons te voldoen.

Een aanbetaling van 50 procent zorgt ervoor dat u de helft van de reissom direct aan ons online voldoet middels internet bankieren. U ontvangt vanuit onze boekhouding via Exact Online een bevestiging van deze aanbetaling. De overige betaling van 50 procent dient u pas flexibel een maand voor vertrek aan ons te voldoen.

Een aanbetaling van 100 procent zorgt ervoor dat uw volledige reissom direct online aan ons is voldaan. Zo heeft u de volledige reservering volbracht en zijn er geen openstaande betalingen richting Sensatie Reizen. U ontvangt vanuit ons Exact Online boekhoudsysteem een bevestigingsmail met daarin de factuur info.

Het IBAN rekeningnummer van Sensatie Reizen is: NL35RABO 0171 9173 75.

Op wat voor manieren kan ik online betalen?

U kunt op diverse manieren betalen via ons boekingssysteem:

De meest eenvoudige en meest voorkomende betalingsvorm is iDeal bij onze klanten. Met iDeal / internet bankieren betaald u direct vertrouwd, veilig en gemakkelijk online via uw bank. U komt in de eigen internet betalingsomgeving van uw bank en kunt u vaak betalen met een Random Reader. Zo kunt u vertrouwd betalen zoals u gewend bent.

Het is ook mogelijk om te betalen via een andere betalingsmogelijkheid dan iDeal. Een andere veel voorkomende manier is betalen via uw creditcard. Dit kan bijvoorbeeld een Mastercard / VISA of Maestro card. Het kan zijn dat afschrijvingen middels creditcard, pas later op uw bankrekening worden meegenomen. Wij adviseren klanten om zoveel mogelijk iDeal te gebruiken als primaire betalingsvorm.

Hoelang is de verwerkingstijd van een betaling?

Ons team van medewerkers reageert direct. U zult meteen na de betalingsverwerking een mail ontvangen ter bevestiging. Deze mail is opgemaakt binnen ons professionele boekhoudprogramma: Exact Online. In deze mail ziet u verdere details en informatie van uw boeking en het vervolg van de voetbalreis reservering. Het kan in een uiterst geval voorkomen dat klanten een mail in hun ”ongewenste mail map” ontvangen, wij adviseren onze klanten dan ook standaard om deze map na boeking in de gaten te houden.

Hoelang is de verwerkingstijd van een betaling?

Ons team van medewerkers reageert direct. U zult meteen na de betalingsverwerking een mail ontvangen ter bevestiging. Deze mail is opgemaakt binnen ons professionele boekhoudprogramma: Exact Online. In deze mail ziet u verdere details en informatie van uw boeking en het vervolg van de voetbalreis reservering. Het kan in een uiterst geval voorkomen dat klanten een mail in hun ”ongewenste mail map” ontvangen, wij adviseren onze klanten dan ook standaard om deze map na boeking in de gaten te houden.

Komen er aanvullende kosten op de voetbalreis?

In het geval van uw volledige voetbalreizen boeking: Ticket + Hotel + Retourvlucht zijn er geen extra kosten aanwezig ter administratie of boeking. Wij vinden de partijen die dit wel aanvullend aanbieden dan ook niet correct handelen. Wij zijn zelf van mening dat wij dit soort aanvullende kosten juist niet bij klanten weg moeten leggen en het zo eerlijk / transparant en scherp mogelijk kunnen aanbieden aan al onze voetbalreizen klanten.

TOTSTANDKOMING PRIJZEN:

Waarom is er een prijsverschil tussen voetbalreizen?

Er zit een verschil in prijzen tussen voetbalreizen. Dit heeft in de meeste gevallen te maken met de hogere vluchtprijzen. Vluchten worden duurder, naarmate klanten dichterbij de vertrekdatum boeken. Klanten die in het begin van een voetbalseizoen een voetbalreis boeken, ervaren vaak de goedkoopste prijzen per persoon. Ook wedstrijdtickets en hotelkamers hebben betrekking tot schaarste en raken dichterbij aanvang arrangement sneller uitverkocht. Vandaar dat we adviseren altijd zo snel mogelijk uw voetbalreis te boeken, wellicht zelfs tegen een 10% aanbetaling als lage drempel. Uiteraard zit er ook een verschil in prijzen, gezien de tegenstander van de desbetreffende thuisclub. Een wedstrijd van bijvoorbeeld: Arsenal tegen Chelsea FC is populairder in vergelijking met Arsenal tegen Burnley.

Hoe worden de voetbalreis prijzen bepaald?

Prijzen van voetbalreizen bepalen wij vanuit de 3 hoofd onderdelen: wedstrijdkaarten | hotelverblijf | retourvluchten. Hieronder leggen wij deze belangrijke bouwstenen één voor één kort uit:

Wedstrijdkaarten
Doordat de vraag naar wedstrijdkaarten veel hoger ligt, dan het directe aanbod. Zien wij in de meeste gevallen dat de prijzen die op de tickets staan, lager zijn dan de prijs die wij als reisbureau betalen. Vooral top wedstrijden zijn fors duurder, dan standaard wedstrijden. Dit heeft ook betrekking op de toeslagen in wedstrijdtickets, upgrades in zitplaatsen. Wedstrijdkaarten worden ook naarmate het seizoen vordert duurder, gezien wedstrijdkaarten ook voor ons qua inkoop schaarser worden en stadions vol raken.

Hotelverblijf
Sensatie Reizen heeft een directe samenwerking met de bekende Accor Group Hotelketen. Wij zijn het enige voetbalreizen reisbureau dat profiteert van een langdurige samenwerking en een voordeel in hotelkamer boekingen. Wij boeken hotelkamers met onze inlogcode direct vanaf de Accor Group website. Zo zijn wij in al de steden en voor alle voetbalclubs voorzien van centrale top hotels, met een goede ligging en een aantrekkelijke prijs-kwaliteit. Voor hotelkamers bestaat dezelfde regel, namelijk dat ze schaarser worden naarmate klanten langer wachten. Hotels kunnen ook volboekt raken of prijzen gaan aanzienlijk omhoog.

Retourvluchten
In de meeste gevallen; hoe verder de vertrekdatum is, hoe voordeliger de vlucht. Ook hangt het tarief af van het seizoen waarin u vliegt. In het hoogseizoen of met kerst zijn de vluchten duurder, dan in bijvoorbeeld september of oktober. Wij hebben een intensieve samenwerking met de low-cost luchtvaartmaatschappijen zoals: Easyjet – Ryanair – Vueling – Iberia – Transavia etc. Als enige voetbalreizen aanbieder in de markt, bieden wij klanten deze mogelijkheid en betaald u geen euro teveel.

Waarom veranderen prijzen continu op de website?

Wij spiegelen (benchmarken) onze prijzen meerdere malen per week met de directe concurrentie om ons heen. Wij kunnen u volledig garanderen, dat wij de scherpste aanbieder zijn in de voetbalreizen branche. Onze prijzen liggen per voetbalarrangement tientallen euro’s onder de tarieven van andere aanbieders.

Prijzen veranderen met name vanwege de diverse vluchttarieven en de schommelingen hierin. In de meeste gevallen verhogen de luchtvaartmaatschappijen hun tarieven, naarmate de vertrekdatum dichterbij komt. Dit heeft uiteraard te maken met de schaarste en beschikbaarheid van stoelen in het vliegtuig. De prijzen op onze website worden middels een API module continu ververst met de tarieven van deze vlucht aanbieders. Zo zijn wij één op één gelijk aan onze leveranciers: Easyjet – Ryanair – Vueling – Iberia – Transavia etc. en betaald u als klant bij ons geen euro teveel. Wij zijn de enige aanbieder in de voetbalreizen branche die dit systeem zo heeft weten te bouwen. Zodra u de voetbalreis hebt geboekt en de bevestiging van uw boeking is per mail ontvangen, gaan wij direct voor u reserveren en staat de voetbalreis voor die prijs vast.

Bestaat er kinder korting of korting op groepen?

Groepskorting is helaas niet van toepassing op onze voetbalreizen, omdat we al onze reizen tegen een zo scherp mogelijke prijs per persoon aanbieden. Ook is het niet mogelijk om voor kinderen een extra korting te bekomen. Wij dienen ieder individu op eenzelfde manier in te boeken en kunnen in de arrangement onderdelen geen uitzondering maken tussen een volwassen persoon of een kind helaas.

Zijn de prijzen per persoon en inclusief BTW?

De prijzen van al onze voetbalreizen staan vermeld inclusief BTW. Daar wij als reisbureau onder de reisbureauregeling vallen, brengen wij deze niet in rekening. De prijzen op onze website zijn per persoon en worden gedurende uw gehele boekingsproces aangepast aan de hand van de gemaakte keuzes. Meerprijzen worden op uw kassabon (rechts) live opgeteld, zodra deze worden aangeklikt binnen de formulieren.

SAMENSTELLING OFFERTES:

Hoe werkt het offerte aanvraag proces exact?

Ons offerte systeem is zeer helder en simpel te volgen. U komt binnen op de homepage, vervolgens gaat u naar de voetbalreizen pagina. Binnen de voetbalreizen pagina heeft u een duidelijk overzicht van onze 24 voetbalclubs. U selecteert uw favoriete voetbalclub en gaat naar de wedstrijd die u graag wenst te ontvangen als offerte. Dit kunt u direct doen door te klikken op het handje of de button met offerte opmaak.

Zo komt u in het overzichtelijke formulier waarin wij vragen om uw basis informatie in te vullen. Deze info hebben wij van u nodig om een juiste offerte samen te stellen. Wij vragen u om enkel de gegevens in te vullen over de wedstrijd, wat basis persoonsgegevens en met het aantal personen u op voetbalreis wenst te gaan. Alle items met het * hebben wij van u nodig, de overige tabs zijn aanvullend en zien wij ook graag ingevuld door u als bezoeker.

Wij zullen uw offerte aanvraag direct in onze info inbox ontvangen en ontvangt u binnen 24u een passende offerte vanuit ons team. Onze offertes hanteren een 5 kalenderdagen geldigheid, om zo de scherpe arrangementen en tarieven te kunnen waarborgen. Binnen deze geldige bedenktijd, kunt u ons voorzien van een terugkoppeling of bevestiging. Vervolgens zetten wij het facturatie proces in gang en sturen wij u als klant professioneel op voetbalreis.

UITLEG WEDSTRIJDTICKETS:

Waarom staat er op mijn fysieke ticket een lager bedrag?

Sensatie Reizen maakt alleen gebruik van officiële inkoopkanalen en wij hebben direct en persoonlijk contact met de commerciële afdelingen van onze voetbalclubs. Doordat de vraag naar wedstrijdkaarten veel hoger ligt, dan het aanbod, is het in de meeste gevallen zo dat de prijs die op de wedstrijdticket staat lager uitvalt dan de prijs die wij als organisatie ervoor dienen te betalen. Top wedstrijden zijn met name om deze reden fors duurder, dan standaard wedstrijden. Hetzelfde geldt voor de toeslagen die komen bij de upgrades van zitplaatsen. Ook betalen wij kosten richting clubs voor de geboden dienstverlening en levering wedstrijdkaarten in de Accor Group Hotels. Dit regelen de voetbalclubs direct voor ons per club koerier en zo garanderen wij betrouwbare wedstrijdkaarten en geen zwarthandel of onbetrouwbare dubbele tickets.

Kunnen wij met een grotere groep bij elkaar zitten?

Wij zorgen voor zitplaatsgarantie in alle stadions van desbetreffende voetbalclubs, hiermee zorgen we dat geen individu allen komt te zitten. Boekt u met een oneven aantal van bijvoorbeeld 3 personen, dan zit u ook met 3 personen bij elkaar. Bij grotere groepen reserveren wij plaatsen zoveel mogelijk bij elkaar, soms verdelen wij de groep in kleinere paren in zoveel mogelijk hetzelfde vak of zijde naar keuze. Onze wedstrijdkaarten worden altijd minimaal in sets van 2 personen afgenomen.

Waar zullen wij plaatsnemen in het stadion naar keuze?

In onze boekingsbevestiging staat de locatie van uw zitplaats duidelijk vermeld. Tijdens uw boekingsproces, is het mogelijk om de korte zijde (midden of boven) ring te upgraden naar korte zijde lagere ringen of lange zijde wedstrijdkaarten. Dit is zeer eenvoudig en overzichtelijk weergegeven in onze ticket formulieren in de webshop. Ook geven wij u een online plattegrond en een 3-D indruk in het boekingssysteem, zo ziet u snel en professioneel waar u plaatsneemt in het stadion en wat uw beeld kan zijn.

Zijn er ook losse wedstrijdkaarten bij u te koop?

Het is bij ons niet mogelijk om losse kaarten te reserveren. Er worden uitsluitend pakketten afgenomen met Ticket + Hotel of Ticket + Hotel + Retourvlucht. Het is tevens strafbaar in onze branche om wedstrijdkaarten vanuit de club direct door te verkopen met winst. Wij waarschuwen u dan ook op voorhand om niet met dit soort zwarthandel partijen een deal te maken. Clubs zijn hierin zeer streng en geven enorme boetes, mochten reisbureaus dit toch verkopen richting hun klanten.

Hoe ontvangen wij onze tickets voor de wedstrijd naar keuze?

Wij werken nauw samen met Accor Group Hotels en koeriersdiensten verzorgd vanuit de voetbalclubs waar wij mee samenwerken. De voetbalclub levert de wedstrijdtickets per envelop bij de receptie van de Accor Group Hotels waar wij jarenlang mee samenwerken. De afspraak is dat wedstrijdtickets een dag voor de aftrap van de wedstrijd worden geleverd, met soms een levering op de ochtend van de wedstrijddag. Wij sturen u een uitgebreide brief met uw reisbescheiden voor vertrek, hierin staat de informatie van levering nogmaals duidelijk verteld.

Is het bij u ook mogelijk rolstoelplaatsen te bestellen?

Bij veel clubs is het erg lastig om voor buitenlandse bezoekers een rolstoelplaats te reserveren. Helaas hebben wij niet de mogelijkheid om u hierin te assisteren. Wij vinden dit een te onzeker onderwerp en waarborgen graag de veiligheid van klanten in de desbetreffende stadions die wij aanbieden.

KWALITEIT HOTELVERBLIJF:

Verblijven wij in centrale en kwalitatieve hotels?

Sensatie Reizen heeft als enige aanbieder een jarenlange samenwerking met de hotelketen: Accor Group. Wij bieden enkel Accor Group hotels aan in alle steden die wij aanbieden. Onze hotelvariatie is zeer divers en kunt u als klant in het boekingssysteem zo luxe inrichten als u zelf wenst. U begint met een 2** / 3*** (Ibis Budget / Ibis / Ibis Styles) verblijf. U kunt een 4**** (Novotel / Mercure) optioneel toevoegen. U kunt in sommige gevallen zelfs upgraden naar een 5***** (Sofitel / Pullman) hotel. De hotels variëren in aanbod per stad. Al onze Accor Group hotels zijn qua ligging centraal te noemen en in of dichtbij het stadscentrum. Wij zeggen altijd, uw wedstrijd is 90 minuten en u bent een volledig weekend in de stad naar keuze. Vandaar dat wij er veel waarde aan hechten dat u zich makkelijk kunt verplaatsen in de stad, gedurende de gehele voetbalreis. In ons boekingssysteem online laten wij u ook een slideshow met foto’s / Google Maps en beschrijving van alle hotels zien. Zo komt u nooit voor verrassingen te staan en ziet u op voorhand onze hotelkwaliteit en centrale ligging.
Hoe worden Accor Group Hotels online geselecteerd?

Hoe worden Accor Group Hotels online geselecteerd?

Ons online boekingssyteem hebben wij zo ingericht dat u als relatie zelf de hotels per stad kunt zien. U ziet het hotel wat inclusief uw basisarrangement zit (2** en 3***) en zo selecteren wij één van deze hotels onderstaand in het systeem. Dit doen wij, om zo in het Accor Group systeem te zien wat de beste beschikbaarheid en beste hotelkamer voor u is als klant. Wij proberen altijd een maximale beleving te realiseren voor een zo scherp mogelijke prijs per persoon. Ook kunnen wij zo eenvoudig uitwijken naar vergelijkbare centrale hotels, mocht er een hotel volboekt zijn tijdens uw samenstelling voetbalreis.

Ligt ons Accor Group Hotel dichtbij het voetbalstadion?

Meestal ligt het Accor Group Hotel niet bij het stadion wat hoort bij uw voetbalreis. De meeste stadions liggen in wijken buiten het centrum, die in ons level ongeschikt zijn om klanten te laten verblijven. In de meeste gevallen kiezen we voor een centraal hotel in andere wijken dichterbij of in het centrum, zodat u naast de wedstrijd maximaal kunt gaan genieten van de stad naar keuze. Ook ervaart u op deze manier minder vervoerkosten, gezien u al in het centrum van de stad verblijft tijdens de volledige voetbalreis.

Is er standaard ontbijt in het hotel toegevoegd?

Ontbijten in het Accor Group Hotel is aanvullend te boeken en niet standaard inbegrepen in uw voetbalreis. Wij laten klanten hierin geheel vrij om dit toe te voegen. U bepaalt zelf in het boekingssysteem of u het ontbijt als extra optie toevoegt aan uw kassabon. Uiteraard is ontbijten in het hotel niet kosteloos en zorgt dit voor aanvullende kosten op uw boeking.

Hoelaat kan ik inchecken in het Accor Group Hotel?

Wat wij klanten adviseren is om bij aankomst meteen in te checken bij de receptie of bagage in het hotel achter te laten. De meeste Accor Group Hotels hanteren incheck tijden van 14.00u lokale tijd. Hotelkamers worden standaard in de ochtenden voor aankomst nog compleet gereinigd voor nieuwe bezoekers. Een rustgevend gevoel, want zo stapt u die middag in een moderne en compleet schone kamer. Soms kunt u bij uitzondering meteen de hotelkamer in, dit is het geval als een kamer de nacht ervoor niet is gebruikt door andere bezoekers.

Hoe kan ik een kamerindeling op voorhand opgeven?

Tijdens ons online boekingssysteem ziet u ook een formulier met betrekking tot de Accor Group Hotel kamerindelingen. Bij een even aantal personen adviseren wij u om zoveel mogelijk kamers van 2 personen te boeken als groep. Bij oneven aantal personen, kijken wij samen met u naar de beste mogelijkheid en zorgen wij het liefst voor een kamer van 3 personen. Mocht dit niet mogelijk zijn, dan zoeken wij een passende oplossing voor u als klant en gaan wij na uw boeking direct met Accor Group in gesprek en komen we richting u met een oplossing.

TOELICHTING VLUCHTEN:

Hoe komt het dat een retourvlucht in prijs kan wijzigen?

De luchtvaartmaatschappijen bepalen zelf hun prijzen, op beschikbaarheid van het aantal stoelen in het vliegtuig. Hoe minder beschikbaarheid in het vliegtuig, hoe duurder de prijzen zullen worden. De prijzen op onze website worden live opgevraagd bij de luchtvaartmaatschappijen: Easyjet – Ryanair – Vueling – Iberia – Transavia etc, waardoor het dus zo kan zijn dat de prijs per zoekopdracht verandert. Zodra u een vlucht geboekt hebt, staat het tarief vast en ben u verzekerd van een stoel op deze vlucht.

Wat mag ik aan bagage meenemen tijdens mijn voetbalreis?

In onze arrangement prijs is handbagage inbegrepen, wat een kofferafmeting van 55 x 40 x 20 cm met een gewicht tussen de 5 à 10 kg inhoud. Alles wat groter is of als gewicht zwaarder weegt, dient te worden bijbetaald. Aan extra koffers is er een maximum aan verbonden van 23 kg per koffer gewicht / per persoon. U kan extra bagage als optie toevoegen binnen ons online boekingssysteem.

Hoe ontvang ik mijn retourvlucht boarding passen?

In tegenstelling tot andere voetbalreis aanbieders, proberen wij onze klanten zoveel mogelijk als extra service in te checken voor hun vluchten. Zo vertrekken klanten richting luchthavens met hun papieren boarding passen al op zak en scheelt dat aanzienlijk in tijd op luchthaven zelf met het inchecken via een balie. In sommige gevallen, zijn wij genoodzaakt om u geen boarding passen, maar een reserveringsnummer van de maatschappij door te sturen. Wij hebben dan (na contact met de maatschappij) niet de mogelijkheid om u als klant op voorhand in te checken. Dit komt in uiterste gevallen helaas weleens voor, wegens soms onverklaarbare redenen. U ontvangt de reservering of definitieve boarding passen in de reisbescheiden verzamelmail, netjes een week voordat u zult vertrekken op voetbalreis. De documenten worden direct per mail gestuurd richting de hoofdboeker.

INVULLING REISBESCHEIDEN:

Wat bedoelt u met het sturen van de volledige reisbescheiden?

Meteen na de online betaling via ons boekingssysteem, ontvangt u per mail een bevestiging van boeking en betaling vanuit ons boekhoudsysteem Exact Online. Wij hebben de webshop gekoppeld aan onze boekhouding, zodat systemen snel en naadloos op elkaar aansluiten. In deze bevestigingsmail ontvangt u de facturatie volledig en een bijlage factuur met daarin alle bijzonderheden die u in het boekingssysteem heeft aangeklikt samengevat. Circa een week voordat u op voetbalreis vertrekt, ontvangt u een verzamelmail met alle vouchers en informatie in PDF bestanden toegevoegd. Wij checken onze klanten op voorhand netjes in, onze volledige reisbescheiden bestaan uit de volgende documenten:

1. Informatieve brief met informatie over wedstrijdtickets. Uw wedstrijdkaarten worden netjes per koerier één dag voor de wedstrijd of uitzonderlijk op de ochtend van de wedstrijd geleverd aan de receptie van het desbetreffende hotel. Al onze Accor Group Hotels zijn door ons netjes geïnformeerd en hebben wij een jarenlange samenwerking met elkaar, zonder problemen. Dit is een 100% veilige methode te noemen. Ook eventuele stadiontour tickets worden in dezelfde envelop meegeleverd (indien geboekt).

2. Accor Group reserveringsbevestiging. Hierin vind u direct de gereserveerde kamer(s) op naam van de hoofdboeker. Inclusief het reserveringsnummer, optioneel toegevoegd ontbijt in het hotel en de kamerindeling. Dit kunt u snel en eenvoudig gebruiken voor het ontvangen van de kamer sleutels, bij de receptie van onze Accor Group Hotels.

3. Retourvlucht boarding passen. Wij zullen u volledig inchecken voor de desbetreffende retourvlucht, zodra wij uw akkoordverklaring met de juiste paspoort en ID gegevens hebben ontvangen. Zo heeft u de directe boarding passen en staat u niet op de luchthaven te wachten in een wachtrij om u als groep daar nog in te laten checken aan een balie. Sommige luchtvaartmaatschappijen laten ons niet inchecken voordat uw voetbalreis plaatsvind, dan wordt u door ons per mail geinformeerd en dient u het toch zelf op locatie te doen.

4. De volledige bijlage factuur met uw voetbalreis samenvatting nogmaals verstuurd, zo heeft u een overzicht van de volledige boeking destijds.

5. Seating Plan van de desbetreffende club. Zo heeft u direct het adres van de voetbalclub naar keuze, met ook een plattegrond van het stadion. Zo ziet u na het ontvangst van de tickets direct waar u zit in het stadion.

6. Volledige reisgids met alle informatie over de desbetreffende stad. In deze mooie op maat gemaakte reisgidsen ziet u informatie over: bezienswaardigheden, horeca, restaurants, uitgaan, shopping, vervoer, weer, valuta en nog veel meer. Ook is er een metro plattegrond toegevoegd, achterin de reisgids.

7. Flyer voetbalreis. Wij sluiten de mail bijlagen af met een mooi ontworpen flyer, passend bij uw voetbalreis naar keuze.

Wij vragen u alle reispapieren na ontvangst direct te checken en ons te informeren, mocht er iets niet kloppen.

Hoe worden mijn wedstrijdtickets aangeleverd?

Een week voor vertrek ontvangt u alle reisbescheiden, met daarin ook een informatieve brief over de levering van de wedstrijdkaarten in onze Accor Group Hotels. Wedstrijdtickets worden in de meeste gevallen een dag voor aftrap wedstrijd of op de ochtend van de wedstrijddag geleverd vanuit de club per koerier richting het hotel. U kunt deze tickets zeer eenvoudig bij het inchecken al ontvangen of op de ochtend van de wedstrijd aan de receptie van het hotel. De wedstrijdkaarten staan op naam van de hoofdboeker standaard gereserveerd. In sommige gevallen ontvangt u de wedstrijdtickets als e-Tickets in een mail bij uw verzending van alle reisbescheiden.

Hoe kom ik het makkelijkst van het hotel naar het stadion?

Dit verschilt natuurlijk per Accor Group Hotel en stadion. Indien u dit wenst ontvangt u bij de reispapieren een extra route beschrijving met hoe u het snelst van hotel naar stadion reist. De meeste stadions liggen niet in het stadscentrum, waardoor het hotel niet op loopafstand van het stadion ligt. Door de grote drukte rondom een voetbalwedstrijd raden we u aan om met het openbaar vervoer naar het stadion te gaan, dit kan zijn een metro of taxi. Hierover vind u direct informatie binnen uw Sensatie Reizen reisgids, die u ontvangt een week voor vertrek tijdens verzending van uw reisbescheiden.

Zijn er transfers inbegrepen in de volledige boeking?

De transfers zijn niet inbegrepen bij uw voetbalreis. U ontvangt op verzoek extra gedetailleerde reisinformatie in de reispapieren (wij vragen u dit wel specifiek per mail of telefoon zelf aan ons door te geven). Hierin zit ook een routebeschrijving naar stadion en hotel indien gewenst. Wij adviseren om in al de steden die wij aanbieden zoveel mogelijk gebruik te maken van openbaar vervoer via metro verbindingen of taxi.

Waarom ontvang ik mijn reisbescheiden juist digitaal?

Omdat het veel informatie betreft ontvangt u dit voor een deel van ons digitaal, zodat u het altijd bij u heeft en in deze tijd eenvoudig op iedere Smartphone of Tablet terug kunt vinden. Naar onze mening is het daarmee eenvoudiger te hanteren en overzichtelijker in gebruik dan enkel papieren dossiers.

AANVULLEND VERZEKEREN:

Is het verstandig om een voetbalreis te verzekeren?

Het komt met regelmaat voor dat buitenlandse wedstrijden verplaatst kunnen worden, met name in Europese competities. Dat kan een vroegere of latere aftrap op dezelfde speeldag zijn, maar ook een verplaatsing naar een andere speeldag. Dit hangt samen met live tv-uitzendingen en verplichtingen van de betrokken clubs in nationale of Europese bekertoernooien (zoals bijvoorbeeld Champions League). Bij een verplaatsing zou het dus kunnen gebeuren dat de wedstrijd niet meer binnen uw geboekte reisschema valt. Als dit gebeurt zullen we zowel uw retourvlucht als het hotel moeten gaan omboeken, zodat u deze wedstrijd toch bij kunt gaan wonen. De eventuele extra kosten van een omboeking binnen uw arrangement zijn door u te verzekeren. Daarvoor kunt u gebruik maken van onze speciale annuleringsverzekering die omschreven staat bij de extra opties. Onze ervaring leert dat uw eigen annuleringsverzekering deze kosten niet zal dekken. Wij adviseren u om dit met uw eigen annuleringsverzekering te controleren of gebruik te gaan maken van onze dekking / annuleringsverzekering vanuit Europeesche verzekeringen.

Mocht u besluiten om geen gebruik te maken van onze annuleringsverzekering, dan zijn wij genoodzaakt deze kosten (van zowel de retourvlucht als hotel omboeking) bij u in rekening te brengen. Voor vragen en eventuele persoonlijke wensen, willen wij u voorstellen om contact met ons op te nemen d.m.v. ons mailadres; sales@sensatiereizen.nl.

Hier bieden wij u de directe link aan richting de Geschillencommissie: www.sgc.nl

Hier bieden wij u de directe link aan richting de Europese ODR platfom: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Hoe kan ik een late annulering of wijziging doorgeven?

Wij vragen u uiterst zorgvuldig uw informatie aan ons door te geven. Omdat wijzigingen achteraf onnodig veel kosten met zich mee brengen die in eerste instantie voorkomen kunnen worden. Voor boekingen via internet geldt geen herroepingsrecht. Omdat alle reserveringen direct op naam moeten worden gezet en achteraf wijzigingen en / of annuleringen zoals bij bv. luchtvaartmaatschappijen niet kosteloos zijn.
te veranderen in:
Diensten betreffende logies, vervoer of vrijetijdsbesteding te verrichten op een bepaalde datum of tijdens een bepaalde periode zijn namelijk uitgezonderd van het herroepingsrecht. Alle reserveringen moeten direct op naam worden gezet. Achteraf wijzigingen en / of annuleringen doorvoeren, zoals bij bv. luchtvaartmaatschappijen, is niet kosteloos.

Mocht u om een of andere redenen toch uw reis willen annuleren en u heeft daarvoor bij ons de optie voor een annuleringsverzekering afgesloten, gelden de voorwaarden van desbetreffende annuleringsverzekering van Europeesche verzekeringen en kunt u deze ook terug vinden in het deel algemene voorwaarden/ annuleringsverzekeringen. Vanzelfsprekend proberen wij de kosten met u zoveel mogelijk te beperken en willen we in goed overleg met u de mogelijkheden doornemen. Echter zijn we ook afhankelijk van onze leveranciers en welke medewerking zij willen verlenen, vandaar ons verzoek om zo snel mogelijk contact met ons op te nemen als deze vraag zich voordoet.

Wat kan ik doen als de voetbalreis niet naar wens is?

Wij willen dat u een sensationele ervaring gaat beleven en een goede voorbereiding maakt daar deel van uit. Mocht u ondanks deze informatie toch een beroep op ons willen doen dan zijn wij 24 uur en 7 dagen per week voor u beschikbaar (op de contactpagina, vind u ons telefoonnummer en / of schriftelijk e-mailadres; sales@sensatiereizen.nl). We zoeken samen met u naar de beste oplossing ten aanzien van de omstandigheden.

Als u de aangeboden oplossing onvoldoende vindt, vragen wij u deze klacht binnen 5 werkdagen na de vertrekdatum van de terugreis schriftelijk en/of via digitale weg gemotiveerd en onderbouwd aan ons kenbaar te maken.
Als u een klacht heeft over de totstandkoming van de overeenkomst, dan vragen wij u deze klacht binnen 10 werkdagen, na kennisname door u van de feiten, schriftelijk of digitaal gemotiveerd en onderbouwd aan ons kenbaar te maken.

PRIVACY STATEMENT:

Hoe gaat Sensatie Reizen om met persoonlijke gegevens?

Allereerst willen wij u mededelen dat u als klant het recht heeft op inzage, correctie en/of verwijdering van de opgegeven persoonsgegevens. Dit is een vereiste vanuit onze samenwerking met Thuiswinkel Waarborg.

Ons team beheerst de kwaliteiten om zelf websites te bouwen, onderhouden en innoveren. Bij iedere nieuwe bezoeker op onze websites, ontvangen wij geen directe persoonlijke gegevens. Pas wanneer deze bezoekers contact opnemen of een boeking doen middels onze formulieren, dan komen er persoonlijke gegevens bij onze accounts binnen. Middels ons SSL – certificaat vanuit onze hosting via Hostnet, hebben wij de mogelijkheid om uw gegevens te ontvangen en gebruiken voor een verdere succesvolle afhandeling. Wij willen u er wel op wijzen dat de persoonlijke gegevens die wij vanuit u ontvangen, enkel worden gebruikt voor interne communicatie en deze niet direct worden doorgegeven aan andere organisaties met commerciële doeleinden. Als wij uw gegevens overdragen of ontvangen op onze website, gebruiken wij altijd de coderingstechnieken die erkend worden als gangbare standaarden binnen de ICT.

Worden er door Sensatie Reizen cookies gehanteerd?

Op onze websites maken wij bewust geen gebruik van Cookies. (Een cookie is een klein bestand dat verstuurd wordt door een internetserver en dat zich op de vaste schijf van uw computer installeert. Dit bestand houdt de sporen bij van de bezochte internetsite en bevat een aantal gegevens over dit bezoek). Dit is volgens onze organisatie niet nodig en tevens schadelijk voor onze klanten. Onze eigen ervaring met cookies is negatief en irritant in gebruik. Zo willen wij u als klant ook niet lastig vallen met extra cookies. Bij andere aanbieders van voetbalreizen in de markt wordt er helaas wel gebruik gemaakt van onnodige cookies, dus let op.

Hoe neemt Sensatie Reizen contact op per mailadres?

Een mailadres is voor ons leidend in de directe communicatie met de klant. Wij zullen in eerste aanzet dan ook altijd met onze klanten communiceren op het door hen doorgegeven e-mailadres binnen ons boeking of contact formulier. Wij zullen uw mailadres in geen enkel geval gebruiken aan derden. Vaak communiceren wij enkel met de hoofdboeker van een desbetreffende voetbalreis, de andere passagiers zijn nog minder betrokken en zullen totaal geen mails vanuit ons als organisatie gaan ontvangen.

Hoe neemt Sensatie Reizen contact op per telefoon?

Als wij uw telefoonnummer als hoofdboeker hebben ontvangen vanuit het contact of boeking formulier, zullen wij u alleen telefonisch benaderen zodra wij meer dienen te weten vanuit u over de voetbalreis. Het is voor ons wel prettig om uw telefoonnummer te ontvangen, zo kunnen we uw voetbalreis nog beter naar wens completeren en persoonlijk met u afstemmen. Wij zullen uw nummer in geen enkel geval gebruiken aan derden of voor eventuele commerciële doelen.

Hoe neemt u met ons contact op voor de Privacy Policy?

Als u wenst te reageren op ons privacy beleid, dan kunt u direct contact opnemen met ons algemene e-mail adres: sales@sensatiereizen.nl. Als u vind dat onze website niet in overeenstemming is met het door ons gecommuniceerde privacy beleid, neem dan ook contact op middels het hierboven omschreven e-mailadres. Wij hopen u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

COPYRIGHT REGELGEVING:

Hoe gaat Sensatie Reizen om met foto en video materiaal?

Het door ons gebruikte foto en video materiaal op de website is of door ons zelf gemaakt of afgestaan door één van onze klanten bij hun voetbalreis op locatie. Wij gebruiken voor zover mogelijk Shutterstock afbeeldingen om de beleving zo goed mogelijk uit te beelden. Tevens is er een gigantische hoeveelheid aan beeldmateriaal op het internet aanwezig, wat voor iedereen toegankelijk en beschikbaar is. Mogelijk is dit per ongeluk en volledig buiten ons medeweten om toch op onze website terecht gekomen. Waarvoor onze excuses, mocht dit voor u bezwaarlijk zijn dan willen we daar graag onmiddellijk van door u als auteur in kennis worden gesteld via ons e-mailadres; info@sensatiereizen.nl. Zo zullen we, indien gewenst, het artikel direct verwijderen van onze website, zonder verdere problemen of discussie.

EVENTUELE KLACHTENOPLOSSING:

Heeft u na het contact met ons nog een aanvullende klacht?

Heeft u na contact met onze klanten ondersteuning nog een klacht? Om deze klacht zo snel mogelijk op te kunnen lossen, adviseren wij u om via de e-mail contact met ons op te nemen, zodat wij een klachtomschrijving volledig en digitaal mogen ontvangen. U kunt zeer eenvoudig een e-mail sturen naar info@sensatiereizen.nl.

Voor een snelle en correcte afhandeling van uw klacht, vragen wij u vriendelijk om de onderstaande gegevens te vermelden.

– uw dossier nummer. Dit kan zijn een factuur nummer of offerte nummer, bovenin uw opdracht.
– uw naam, adres, woonplaats als hoofdboeker van de desbetreffende voetbalreis.
– uw voetbalreis omschrijving / wedstrijd die door u is geselecteerd.

Zodra uw klacht is ontvangen, sturen wij u een ontvangstbevestiging. U ontvangt binnen 7 kalenderdagen na de ontvangstbevestiging telefonisch of via de e-mail een inhoudelijke reactie.

Vind u dat uw klacht niet naar behoren is behandeld, dan kunt u contact opnemen met de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).

U kunt uw klacht ook aanmelden via het ODR platform van de Europese Commissie (<a href=”http://ec.europa.eu/consumers/odr/”>http://ec.europa.eu/consumers/odr/</a>). Dit is een platform dat door de EU is opgezet voor alle consumenten binnen heel Europa.

Bedrijfsgegevens

Sensatie Reizen VOF
Adriaen Aertszoonstraat 14
4931 RZ te Geertruidenberg

KvK-Breda: 56149719
BTW-identificatienummer Nederland: NL 851993059B01

(IBAN) rekeningnummer: NL35RABO 0171 9173 75

BIC: RABONL2U

OVERIGE VRAGEN / ANTWOORDEN:

Wanneer is de aftrap van de wedstrijd definitief te noemen?

De definitieve bekendmaking van de wedstrijd aftrap is per land verschillend. Het wedstrijdschema en de tijden zijn indicatief en bedoeld ter ondersteuning bij het boeken van de voetbalreis. Gedurende het voetbal seizoen kunnen wedstrijden van tijd of zelfs dag veranderen. Dit komt door live TV uitzendingen of Europese competitie verplichtingen, met name in Engeland is het verschuiven van wedstrijden vaker het geval. In Spanje wordt de aanvangstijd pas 3 weken vooraf definitief bekend gemaakt. In de andere competities is dit veelal 2 tot 6 weken vooraf. Wij houden dit continu in de gaten en zullen alle wijzigingen die wij constateren direct toepassen in ons online boekingssysteem. Zo kunt u ervan uitgaan dat ons systeem vaak klopt met de originele speeltijden en datums.

Is het mogelijk dat sommige mensen geen wedstrijd bezoeken?

Geen enkel probleem, wij kunnen voetbalreizen compleet op maat inrichten. Zo hoeft u nooit enkel als volledige groep op voetbalreis te gaan. In dit geval vragen we u om even contact met ons op te nemen, om samen de mogelijkheden te bespreken.

Kan ik een voetbalreis naar keuze ook cadeau aanbieden?

Wij vinden dit uiteraard een zeer leuk en origineel idee. Ons sales team helpt u graag om een leuk cadeau op maat in te richten. We kunnen een voetbalreizen cheque voor u samenstellen en personaliseren. Zodat u de verassing maximaal kunt gaan uitdelen. We bespreken graag even de mogelijkheden met elkaar. In afwachting van uw aanvraag verblijven wij.

Wat als de wedstrijd later buiten het reisschema valt?

Door een wedstrijdverschuiving kan het voorkomen dat een wedstrijd buiten uw reisschema valt. Wij adviseren u zoveel mogelijk gebruik te maken van een verzekering vooraf. Wij bieden u onze Europeesche annuleringsverzekering aan, waardoor uw voetbalreis automatisch is verzekerd tegen een wedstrijdverschuiving. In sommige gevallen is uw reisverzekering voldoende, wij weten alleen uit ervaring dat dat om zeer specifieke verzekeringen gaat. Heeft u geen annuleringsverzekering en zijn er verschuivingen, neem dan even contact met ons op en gaan wij alle mogelijkheden aan u voorleggen. Uiteraard kijken wij zorgvuldig naar de meest aantrekkelijke oplossingen in prijs en kwaliteit.

Kunnen wij een persoon in de groep wijzigen als deelnemer?

Meestal is het wijzigen van reizigers voor het Accor Group Hotelverblijf en de wedstrijdkaarten geen probleem. Voor de retourvlucht zijn er echter direct kosten aan verbonden, omdat deze al op naam staat gereserveerd en zo is ingeboekt. Zodra een vlucht eenmaal geboekt is, dan is deze niet kosteloos om te boeken. Wij vragen u ons te mailen: sales@sensatiereizen.nl en zo komen we samen tot de beste oplossing.

Sluiten

Voetbalsensatie

Voetbalreizen

Voetbalsensatie

Voetbalreizen



Currency


Sluiten